hata barn (ibland)

nu vet jag en sak iaf och det ar att jag inte ska jobba med barn pa detta satt, aldrig dagisfroken eller larare..
de har gatt mig pa nerverna idag och mamman ar inte speciellt trevlig idag. som karin sa hon kanske har en  dalig dag, men anda. det ar inte kul nar de har det for det kanns som om det ar fel pa allt jag gor. i morse gav hon mig massa pikar genom barnen om att frukosten var fel och lite annat. jag forsoker att inte bry mig och inte ta at mig men det ar jakligt svart!

nej, till helgen vill jag traffa nagra andra an denna familj!

Tyvarr ska jag inte aka till san diego. allt krockade, mamman ska jobba sondagen och biljtterna funkade inte riktigt ihop med tiderna och det blev lite for dyrt. jag ar hemskt ledsen emelie, jag hade sa garna velat traffa dig, nasta gang du kommer LOVAR jag att om jag har mojlighet, sa kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0