las vegas igen?

det blir nog las vegas till helgen igen! jag, meg och corinna ska nog bila ner dit pa fredag. ska bli sjukt kul, maste bara se till att jag fa ledigt pa mandag. det ar labor day weekend har da! hander mycket nu, ar inte hemma pa kvallarna langre sa det ar ett framsteg. fast ikvall ska jag ta det lungt for jag slutar 7 idag, sa jag tankte ta en promenad och stada mitt rum och lagga ansiktsmask och lite sant.. det ar fortfarande varmt och skont har, runt 25 grader. men nar alla hemma skriver om hosten langtar jag anda lite till att ligga i robbans lagnehet och ata ben&jerry glass och se csioch hora regnet piska utanfor. men jag vet hur less man blir pa det efter ett tag sa jag ska fortsatta njuta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0