Min helg

I fredags kom kathys bror och hans ex hit sa vi pratade hela kvallen med dem.
I lordags akte familjen till kopcentret, sedan bio och avslutade pa en mysig mexicansk resturang!
I dag har jag forst varit vid poolen ett tag men da kom en massa moln och det borjade regna och aska. Jag akte avne till taget och kopte lite grejer! Ikvall/ eftermiddag ska jag traffa en svensk tjej som heter lisen och bor i parker som ligger 1 timme harifran. men vi ska motas upp down town och ta en fika el natt, sa det ska bli jattekul!

Pa onsdag kommer robban, jag kan inte fatta det! det ska bli sa otroligt kul och sedan pa fredag aker vi till Las Vegas.. Har sparat mina loner nu, for i vegas blir det mer shopping! Men nu maste jag broja kopa saker for vintern och inte bara kopa sota klanningar och linnen. Mitt favorit kopcenter hittils heter cerry creek och dar finns nastan alla affarer du kan tanka dig!

ska kila nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0