ridning och ny kompis

igar traffade jag charissas kompis alex som flyttat hit fran san fransisco med sin vardfamilj. hon var jatte trevlig och vi fikade och gick pa bio.

idag har jag ridit westernrdning med alla aupairer, det var val kul men inte vart pengarna och det var nastan inga auparer som pratade speciellt mycket med varandra forutom jag meg och corinna. ska kanske mota upp dem down town imorn.
men nu vantar jag pa att alex ska komma och hamta mig sa ska vi ut och kaka el natt.

jag ar aven mycket shopping sugen, har inte shoppat pa ett bra tag sa antingen imorn el iveckan ska jag gora det. detta star pa min lista:
-ray ban solglasogon
-stickade trojor
-tshirt fran urban otfitters
-tandblekning

sa dar forsvann min lon bara dar, haha! men pengarska jag tjana i norge, nu lever jag bara en gang har och da kan man passa pa att shoppa nar det ar sa billigt!


vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0