sondagar

sondagar hemma ar vanligtvis valdigt trakiga och angest laddade. nagot jag sett har ar att de tar vara mer pa varje dag. de gar ut och dricker vin eller ater mat pa vardagrna och njuter mer. det ar nagot jag ska infora hemma, vinsondagar, satta sig och ta ett glas vin pa varda eller hemma hos nagon. men om man gor nagot  mysigt och kul pa sondagarna sa a det enklare att ga till jobbet pa mandagarna.

idag har jag varit pa ett museum, bio och atit med meg fran australien och corinna fran tyskland. vart en kul sondag och jag hoppas att traffa dem oftare..

saknaden efter robban ar fortfarande jobbig. men jag har val mer eller mindre bestamt mig for att aka hem till jul. da har jag varit borta i 8 manader och det var val mer an vad nagon trodde, inklusive jag sjalv.

min nya dkny klocka

min nya dkny klocka som jag kopte i vegas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0