Traffen med svenskarna

igar traffade jag 3 svenskar, 2 tjejer och en kille som bor en timme ifran mig. synd va? de aker med culture care och bor alla nara varandra. det var kul att traffa dem och de var trevliga. vi at salad pa chilis och pratade lite. nar jag skulle parkera down town hade jag lite problme och fick hjalp av en kille som var i min alder. han var jattesnall och visade mig vgen dit jag skulle traffa dem. nar jag kom tillbaka till bilen satt det en lapp pa rutan och jag tankte HELVET*^&() hur kan jag ha fatt en boter har. men nar jag laser lappen ser jag att det var fran killen som ville visa mig runt, trevligt, far val bli i nodfall om jag ar riktigt uttrakad. Ja malin, jag somnade tidigt igar, runt 10.30 efter att ha kollat dubbel avsnitt pa two and a half man:)

Imorse var det jattevart att stiga upp, men pojkarna har betatt sig jattebra idag och nastan inget tjaffs alls, sa det var skont. idag ska jag ga till banken och satta in mina lonecheckar sa jag har pengar pa kontot nar robban kommer. tva dagar kvar, raknar ned!!

Mys skorna malin kostade 24 dollar och fanns pa skoavdelningen pa target, du far leta vidare, ringer dig ikvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0