usch, regn

har regnar det och jag kanner mig allmant deprimerad..
vad har ni for er och vad har ni for vader?

Nu har robban akt, kanns inte kul! borjar kanna mer och mer att jag vill hem! men jag vet for det forsta inte hur jag kulle saga dte till familjen och for det andra nar skulle jag aka?! jag ar forvirrad och deppig..
hatar helger har, for da maste jag alltid ringa runt till alla och fraga om nagon vill traffas, kanns som i lagstadiet igen, hej vill du leka? forra helgen var vi i vegas denna helg regn i colorado, blaa

Kommentarer
Postat av: Robban

Hej bebbe. De känns inte kul att va hemma när du är inte är här. Hoppas att de löser sig med polare. det kommer de att göra de vet jag. Prova hon i boulder eller hon tyskan! Älskar dig, Pusspuss

2008-08-16 @ 00:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0