Wiihoo

idag kommer robban. jag ska hamta honom om nagra timmar!! ska bli sa kul, men jag tror inte riktigt jag fattat an att han verkligen kommer

micheal idag har varit en annu varre plaga an igar, sa idag stangde jag in honom pa toan och efter det pa deras rum. han bara slog mig och sa no hela tiden, sa jag fick nog!
nu har lite negativa saker med familjen borjat dyka upp. de ar kansliga med att jag lanar bilen, men jag tror de har med bensin att gora. men om det vore sa kan de inte bara saga att de vill att jag betalar bensinen nar jag kor privat?! och sedan vet de att jag ater yogurt varje morgon men nar de handlar koper de ingen till mig. jag tror de tycker att jag ater mycket. men jag far ju mindre betalt enbart for att de ska betala min mat!! det stod en full yogurt i kylen igar morse till pojkarna sa jag tog lite av den igar, imorse sa var den borta. min forsta tanke var att de gomt den for mig, men sa dumma kan de val inte vara?! hur ska jag saga allt detta till henne, at det borjar bli ett problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0