USA

hade helt glomt bort denna sida.. ser att jag skrivit om att resa och se varlden, ganska komiskt att jag kom pa att jag hade denna blogg nar jag sitter pa andra sidan jordklotet.. Jag ar iaf nu i Denver, Colorado i USA. Forst var jag i Chicago i 3 manader men flyttade hit efter lite tjaffs och sa. Har har jag varit i lite mer an 2 veckor. Trivs battre medfamiljen har men inte med stallet. Chicago ar bland det haftigaste jag sett.

Imorn kommer min kara mamma hit och halsar pa i nastan 2 veckor. Ska bli sa kul, och vi ska till New York pa tisdag.. langtar.

POjkarna jag tar hand om har sover nu middag, darfor har jag lite tid for mig sjalv. Nar jag slutar idag ska jag ta och starta upp denna blogg pa riktigt och lagga ut lite bilder och annat..

hors senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0