bajs overallt

ojoj idag har varit en handelserik dag, tyvarr inte roligt handelserik. forst sag jag en hund bli overkord, sedan blev det stopp i toan nar nathan bajsat sa det svammade over och var runt 5 cm hogt over hela golvet, det rolga var ju att allt bajs som han forsokt spola ned, foljde med och lag oh flot over hela golvet, det ar for ackligt for att ens prata om det. och inte nog med det, det rann ner igenom golvet och ner i mitt badrum, sa jag fick sta och torka upp i 2 timmar. hemsk dag!! han var nojd och jag stallde mig i duschen i 15 min, usch!

Ska kanske traffa corinna och meg ikvallom det inte blir for sent, klockan borjar narma sig 8 och det ar morkt ute, kanner sig som en pansionar har, gar och lagger sig tio pa kvallarna, men man maste samla energi for att orka med de tva liven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0