fredag

nu ar det fredag igen. jag borjade inte forran 12 imorse, jatteskont sa jag sov till 11. var hos meg igarkvall och kollade film. jag hittat antligen lite lakris. det var panda men det  fanns bara i sotlakris. kilen i kassa fragade: Ska du verkligen kopa det dar, det smakar skit! men jag gav han ett svar: Jag kommer fran sverige och dar ater vi RIKTIG lakris..

imorn ska jag klippa mig, skont. det ar verkligen slitigt och risigt nu! sedan ska vi ga och kika lite pa stan, inte for att det finns sa manga affarer down town, men det kan vara msyigt att strosa runt. Pa kvallen har jag ingene ning om vad jag ska gora. corinna jobbar och meg vet jag inte vad hon gor, men det loser sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0