det..

det regnar här i oslo idag..

snart västerås nästa!

Kommentarer
Postat av: karin

Hej Malin!! Välkommen till Sverige! Här ska det bli soligt i hela landet till helgen!! Jag tycker lax och tsatsiki låter supergott! Vilken fin skinnjacka du har också, var kommer den ifrån? Ha en jättefin påsk! Stor kram från karin.

2009-04-08 @ 11:33:37
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Emelie Sofia Karolina Eklund

Hem och bli utkastad fran pluto utkastad fran pluto JA utkastad ELLER NEJ FEL! Inte ens inslappt inte ens inslappt inte ens inslappt shalalalalalalla lalalla (du skulle hora melodin ocksa efterosm jag tog mig friheten att gora en sang av detta) inte insalppt pa pluto, nejnje hejhej





Ps. Skinnjackan var fin! Saknar dig

2009-04-14 @ 06:56:25
Postat av: Emelie

Hem och bli utkastad fran pluto utkastad fran pluto JA utkastad ELLER NEJ FEL! Inte ens inslappt inte ens inslappt inte ens inslappt shalalalalalalla lalalla (du skulle hora melodin ocksa efterosm jag tog mig friheten att gora en sang av detta) inte insalppt pa pluto, nejnje hejhej





Ps. Skinnjackan var fin! Saknar dig

2009-04-14 @ 06:57:05
Postat av: Emelie

Oj, tva ganger va faktiskt inte riktigt meningen

2009-04-14 @ 06:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0