mys kväll

Igår eftermiddag efter jobbet mötte jag upp lina och elin på bogstadveien. Sedan gick vi ner till Aker Brygga och mötte upp marika och hennes jobbar kompis och satte oss på en mysig uteservering och drack öl. Hur mysigt som helst var det. ljummet i luften och solnedgång. JAG ÂLSKAR VÅREN! sedan strax efter 8 kände jag mig lite hungrig och små lullig så då vandrade jag hem medan de andra gick till ett annat stælle. Perfekt kvæll enligt min mening

fick precis en kommentar av pernilla att hon tycker jag ska søka lite utbildningar. det ær drygt men hon har rætt. Det skulle vara bra att se var jag kan komma in på med mina betyg. so why not?!

snart helg igen, veckorna bara førsvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0