På jobbet

ær det helt øde idag. Det ær jætte få som jobbar och det finns knappt nått att gøra. telefonen har inte ringt en enda gång sedan jag kom imorse. MEN jag ska inte klaga, jag njuter faktiskt av lugnet. Synd bara att man sitter inne nær det ær strålande sol ute och blå himmel. Om två dagar ær jag med ledig och ska fara hem till Væsterås igen, ska bli sååå skøønt!

Igårkvæll var det lite jobbigt att sova sjælv. Låg och vred och vænde i sængen i några timmar innna jag somnade, sedan vaknade jag till ocg från hela natten. Jag ær inte riktigt van vid denna ensamhet så jag bor med två personer som tar rætt så stor plats. Men lite skønt ær det att få vara sjælv, bara lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0