Spansk salsa musik

är vad mina grannar just nu i denna sekund spelar på HÖG nivå. De börjar bli mardrömmsgrannar faktiskt. Jag är några minuter ifrån att gå och be dem antingen sänka eller flytta till bergen, haha!

I fredags var jag hemma hos en jobbarkompis på förfest. Vi splittade dock på oss när vi skulle ut till min besvikelse och jag kom inte in på det stället några av oss gick till för jag var för ung. så vi tog taxi tillbaka och skulle möta upp de andra. men då blev jag så trött att jag somnade, hade ju vart uppe sedan klockan 6. så jag tog mig hem. 

Sedan igår hela dagen gick jag och lina på stan och shoppade och åt mc donalds vilket jag inte gjort på länge. Jätte mysigt var hela dagen. Nu skiner solen och jag väntar på att lina ska vakna så ska vi ta oss ut i det fina vädret på en promenad. Mys helg har det varit!


Dock är jag skapligt avundsjuk på hela min familj som just nu är uppe i mysiga sälen tillsammmans i detta underbara väder. MEN jag åker ju om exakt 2 veckor så jags ka inte klaga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0