2010

Snart är det dags att skåla in det nya året, 2010. Jag måste säga att året 2009 har bjudit på många skratt och äventyr. Jag har haft ett underbart år med mina vänner, lärt känna nya människor som jag kommit att älska, rest, solat, badat, jobbat och haft kul!

Jag hoppas nästa år bjuder på lika mycket äventyr och nöje, men det tvivlar jag inte på när jag börjar min jorden runt resa den 11 februari. Tänk att jag ska resa till Meg i Australien och vidare till alla dröm ställen.

Mitt nyårs löfte i år är att stressa mindre och påminna mina nära och kära OFTA hur mycket de betyder för mig!

Gott Nytt År alla!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Brallan!! 2010 verkar bli dödens år för din blogg .. haha :)

2010-01-10 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0