Magsjuk och krossad tumme

Ojoj, mycket har hänt den senaste veckan. Jag var och tränade med Oscar förra veckan och vi råkade slå ihop våra hantlar på 12 kilo med min tumme emellan som resulterade i ett läkarbesök och detta..



Inte det skönaste jag varit med om.

Sen i lördags var vi på julbord med jobbet, riktigt kul var det. Men antingen så åt jag något dumt då eller bara blivit dålig ändå, för nu ligger jag hemma med magsjukan. Inte okej. Som tur var har jag haft denna gosbjörn som hållt mig sällskap då jag känt mig risig och ensam när de andra är på jobbet.



så mysigt har vi haft det. Idag känner jag mig dock piggare och tog mig ut på en timmes promenad med nelson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0