snart hemma

Nu är jag ju ledig till onsdag, sen jobbar jag 3 nätter sedan är jag ledig i 2 veckor jag hemresa väntar. Jag tar morgontåget på lördag morgon. det känns väldigt konstigt att åka hem denna gång. hem till det som drar mig tillbaka. allt det trygga. men gus så mysigt det ska bli att umgås med famlij och vänner och mysa. Jul kan ju vara bland det mysigaste. nu slappar jag i soffan sedan träning med lina.





lite bilder från våran helg. tänk hur det kan spåra när killar bakar pepparkakor och man lämnar dom själva för en sekund..

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :) Träffat kan betyda många olika saker.. vad betyder det i detta fall? :P Visst är han med på bilderna i detta inlägg? Tyckte att jag kände igen honom och tänkte att det kunde vara en skeå-bo.

2009-12-14 @ 14:55:51
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0