Att göra:

På lördag har jag mycket att hinna med:

-køpa present till pappa
-sola
-handla mat
-køpa cd enhet till datan
-packa nya klæder (har anvænt de jag packade med mig sist till  fullo)
samt gøra mig iordning før kvællen tidigt før vi ska træffas och børja førfesta runt 6 tiden redan.

Ska bli så kul, ser fram emot att komma hem jættemycket!

Gustav jublar denna helg att jag åker hem och pernilla ska till gøteborg så han får FF hemma, haha! han skulle ta dit några kompisar och jag fick honom att lova att ingen av dem skulle sova i min sæng, men det vågar jag inte hoppas før mycket på. Ikvæll ska jag tvætta och packa lite, slutar 5 idag. Ska ringa fanny och lina också før jag træffade aldrig dem igår.

hade


Kommentarer
Postat av: paulina

woho du kommer hem :D

2009-02-25 @ 15:47:17
URL: http://josefinpaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0