Hemma

Nu är jag hemma och det är underbart, jag njuter av varje sekund..

Igår kom Karin och hämtade mig på stationen och vi åkte hem till oscar ute på landet. hans föräldrar hade byggt ett nytt hus som vi skulle kolla in. därute fanns även några fler gamla klasskompisar, som haettman, jim och andreas. kul och höra vad lla har haft för sig sedan studenten. vi drack vin och pratade. sedan när jag och karin började bli lite små sega så skjutsade hon hem mig. Jag har saknat dig så sötnos, du göra mig väldigt glad!

Efter det gick jag och la mig i MIN säng och såg på Sex and the city, som jag har saknat det!

Nu ska jag göra mig iordning och cyckla ner på stan i det fina vädret och träffa manne och karin, sedan ikväll blir det fest.



skulle även vilja träffa amanda om det hinns med.. hon är rätt upptagen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0