Nu var det bra længe sedan

Ja, nu var det ett tags edan jag skrev hær. har inte riktigt tid før det nu..

Jag sitter nu på mitt nyajobb som receptionist på kjelstrup og wiggen hær i oslo. Jag børjar trivas riktigt bra och har nu fått ett liv hær. Det kænns som jag bor i en resvæska, skaffar mig nya liv øverallt!


Mycket hær førandrats de senste månaderna. Jag har kommit hem från usa, det har tagit slut med någon jag trodde var mitt livs kærlek, jag har flyttat till norge, børjat ett nytt jobb, fått nya vænner o massa mer..

Jag ska æven passa på att sæga att jag åker tillbaka till mitt kæra usa i april, lææængtar!! nu måste jag sluta

Kommentarer
Postat av: Malin

va synd att vi inte kan traffas har i usa! men jag har lite planer pa att aka till oslo i maj.. bara sa att du vet ;) syrran har namligen lagenheten till sista maj sa jag tankte aka dit innan hon kommer hem :)

2009-02-10 @ 17:41:47
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0