Onsdagar

kan nog vara den segaste dagen om man inte har något att göra. Idag har tiden stått stilla för mig.

Nu lagar jag köttbullar och lyssnar på nrj's web radio. ska packa lite och vänta på att lina ringer och berättar hur dte gick för henne idag, första dage på nya jobbet!


har ni någon aning om hur länge en potatis ska koka? haha det var på tiden att jag flyttade hemifrån!

pernilla sa även att jag måste börja planera för sommar/hösten redan för vi måste säga upp lägenheten i maj om jag inte hittar någon som vill bo här med mig. jag vill verkligen bo kvar för jag trivs så bra. o vad skulle jag göra hemma? så om någon funderar på att flytta hit i juni/juli vet ni vart ni ska vända er :)
 


Jag och mina käre vän Flodan på studenten, det var tider det. ibland när jag känner mig nere så tar jag på mig min studentmössa i smyg så ingen ser och tänker tillbaka till den glada tiden då allt bara var kul och du brydde dig egentligen inte alls om vad du skulle göra med ditt liv utan mer vad du skulle ha på dig på nästa studentfest!

Kommentarer
Postat av: Malin

tror att jag ska gora nagot at din blogg snart ;)

2009-02-25 @ 18:33:50
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0