Ska børja skriva lite igen

Jag tror jag ska børja skriva lite igen, kanske ska jag børja anvænde detta som min dagbok. Jag får sådana hær impulser ibland, nu sæger jag att jag ska børja skriva men om en vecka har jag trøttnat som jag gør med allt.

Jag har længe undrat varfør jag altlid ska vara så rastløs med allt. Jag har aldrig kunnat hålla på med en sport længe, jag har aldrig tyckt ett jobb varit roligt længre æn en vecka (ændå var jag på jc i næstan 5 år?!), jag slutfør aldrig något jag børjat på ( mitt rum som jag børjade gøra om 2005 ær fortfarande ett projekt). Hur ska det någonsin gå før mig att vælja skola och børja plugga och børja jobba med det jobb du ska ha hela livet? jag bara væntar och hoppas att jag snart ska hitta det dæra drømyrket som får mig att hoppa ur sængen på mornarna før att det ska bli så kul att jobba. jag ær avundsjuk på alla som hittar det..

Just nu sitter jag hær i Oslo på mitt kontor och kænner att ett kontor vill jag inte sitta på hela livet, fast arbetstiderna ær bra skøna!

På onsdag flyttar Martina hem igen, ska bli rætt tråkigt att vara sjælv igen, har varit kul att ha någon att prata med och kolla skærgårdsdoktorn. Och till helgen ska jag åka hem till væsterås och hælsa på, ska bli jættekul och skønt att få stænga in sig i ett rum, haha!

Jag ska nog æven be någon om lite hjælp att fixa till det lite i bloggen så den blir lite finare, kanske ska jag be malin fredriksson, hon har gjort sin så fin:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jasi, jag hade ju inte sa lang tid pa mig att bestamma nar jag ville hem och jag kande att det skulle vara lattast att bara aka hem direkt och inte stanna i NY. Men det hade varit roligt att fa traffa dig dar aventyret borjade :) Har inte fatt nagon biljett an men det ser ut som att jag aker hem den 21april.



Kan alltid forsoka att hjalpa dig :) Sag bara till vad du vill ha osv.. :) kram

2009-02-23 @ 22:56:50
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0