18.01


manne kopia



mina sötnosar



älskade vän

Kommentarer
Postat av: karin

Vad kul att du har en blogg söta Malin! Och vilken otroligt vacker bild på dig och din vän! Vem har fotat? Hoppas att allt är bra med dig!? Stor kram från Karin.

2009-03-14 @ 17:55:58
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Emelie

MALIN! kan inte bastamma om jag ser 1. overlycklig 2. drogar eller 3. stord ut pa denna bild! din gris nu ar jag bitter over att jag inte kan hamnas. For min dator med alla gamla fina trevliga bilder ligger hemma i vasteras. Sa fort jag kommer hem ska jag grava fram nagot kort ska du se och plublicera det pa facebook. Hahaha saknar dig :)

2009-03-23 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0