dagen efter

gårdagen var verkligen lyckad. curliingen var väl inte så rolig, jag och shara smet iväg och fixade oss ist på slutet:) under hela tiden dracks det vin och öl. och jag hade hand om taxi'n till och från hallen och jag ringde och dubbel kollade flera gånger under veckan att beställningen låg där bara för att vara säker när jag fått denna uppgift. vill inte göra bort mig. och så kommer inte taxin. vi står och väntar och jag ringer och beställningen ligger där men de har glömt att skicka bilar. bra va?!

sedan väl på T.G.I så hamnade jag brevid roliga människor så kvällen blev jättelyckad. vi beställde drickar efter drinkar haha. vi gick vidare och dansade lite, några sollades ut efter vägen för de var för fulla bl.a min chef haha. sedan fick jag sällskap hem med en trevlig jobbarkompis som bor rätt så nära oss. vi gick förbi slottet och han berättade att han varit en sådan vakt och började maschera, haha som jag skrattade då han var så full att han stod och lutade sig 70 graders vinkel när han maschera.  ja, kvällen kan summeras som jättelyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0