Glassfika

Igår mötte jag upp två av mina favoriter - Lina & Fanny en fika. Først gick jag på stan lite grann medans jag væntade på att de skulle bli klara. Jag kopte en vit trøja med marinblå rænder från zara och ett hårband från H&M fast jag lovat mig sjælv att jag inte skulle handla något.

Sedan nær de kom ner var allt stængt på bogstadveien så vi satte oss på Mc Donalds och tog en glass, haha. de var iaf en mysig donken. vi satt dær i 2 timmar och jag bara stkrattade hela tiden åt lina och adrians alla historier haha deær så knæppa de dær två.

nu jobb

Kommentarer
Postat av: pernilla

Gott med glass, det hade jag kunnat tænka mig en nu!! Hær ær det så jækla stilla och lugnt idag att jag hade kunnat vart hemma typ... skulle iaf haft med mig klipp o klistra :)

Fredag imorrn, nej nu ska jag boka tåg... puss

2009-03-12 @ 09:26:22
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0