ingen vår här heller

jaha då vaknade man upp till en snöstorm. jag tror allvarligt talat att det aldrig blir vår i norge. när ska det sluta snöa?

imorse var jag så trött att jag aldrig trodde jag skulle komma upp, tror jag snoozase 5 ggr innan det VERKLIGEN var dax att gå upp. jag är så osugen på detta att jag tror inte jag kan beskriva det i ord. en till dag att hämta sig på hade varit skönt!

efter jobbet ska jag och pernilla gå en promenad och hon ska visa mig någrå roliga affärer hon har hittat på grünelykka.
-" jasså det är änglar och ljusstakar vi köper nu!" säger gustav som insett att pernilla har kommit in i en fas då hon bara köper änglar och indredningsaker då hon är helt bestatt av att komma in på skolan, vilket jag tror och hoppas att hon kommer göra. jag skrattar fortfarande när jag tänker på en dans gustav dansade för mig förra veckan, han har ju inte alla hästar hemma den där :)

nej nu rinner tiden iväg måste borsta tänderna, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0