KLANT

jag är.. ahh jag blir så trött på mig själv. jag hade glömt att jag börjar 9 idag och slutar feem så här sitter jag nu helt redo för att gå men en timme för tidigt. jag tror inte jag ska gå dit tidigare idag, för igår var de på mig igen om med tiderna att jag kostar dubbelt så mycket så jag kan inte jobba för mycket blabla. I ärligehtens namn så vet jag inte om jag skulle vilja vara kvar där efter att vikariatet har gått ut i april. jag har aldrig riktigt kännt den där känslan att det känns som hemma att gå till jobbet, som på jc. och speciellt kul jobb är det inte heller. men vi får se, jag tror inte de erbjuder förlängning heller för hon som jag vikarierar för kommer tillbaka.

jaha, vad ska jag sysselsätta mig med denna tidiga timme då?!




den här mysiga bilden tog jag så jag och robban var på ica maxi för ett  år sedan som jag nu hittade när jag lämnade in min mobil på laddning - de hade glömt att ta bort spenen från kotletten. får det er inte att bli lite osugna på kött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0