Knappen & Hakim

Tack så mycket för att ni fick mig att asgarva kl. 07.18 på morgonen. de ringde upp en stackars tjej som hade en häst som hette wilma.

-Hej, har du en häst som heter wilma?
-Ja?!
-När var du där senast?
-Igår kväll!!!???!
-Vad har du att säga till ditt försvar?
-Vad menar du jag var där igår!!
-Vi var där för en timme sedan..
-okej (gråt i rösten)
-Någon har målat med målarfärg över hela kroppen och ja... tuperat hästens man.. ja som en tuppkam.. som en punkare!!
-Va????!!! och börjar gråta...
-Har du hört talas om wakeup calls på nrj med kanppen och hakim?
Och hon förvanldrar gråtandet till skratt.

haha jag satt och skratta hela tiden, stackaren men det var kul! jag hade velat sätt en punkarhäst!

ska borsta tänderna och avsluta jobbveckan denna vecka. tiden går så fort, för en vecka tillbaka så skulle jag åka hem och hade en rolig helg framför mig. hoppas denna helg bjuder på något bra, om inte annat får jag iaf sova ut vilket jag inte gjort på ett tag. eller nej, troligt vis inte det heller,pernilla låter inga sova längre än 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0