Min helg



I fredags var vi hemma hos dem och åt godis och pratade. Och i lördags blev det fest. det var inte så speciellt roligt faktiskt. det är inte så kul att gå ut och inte känna en kotte! denna bild fick inte komma upp på facebook så då lägger jag upp den här ist, för det är ju nästan inga som läser:P har inte så många andra bilder att bjuda på.

Sedan i söndags så var vi och fikade på waynes nere på aker brygge, mysigt!
Som sagt har jag börjat mitt nya liv så igår gick jag ut och sprang, och på torsdag ska jag gå ut och springa med kristian (en från jobbet). nu väntar jag på att lina ska äta klart så ska vi gå en promenad!

Kommentarer
Postat av: pernilla jansson

Hejsan svejsan! på www.studera.nu går du in før att grejja med skolansøkan. De ær drygt, men du behøver ju inte ta de på så stort allvar eftersom du bara vill kolla hur du ligger till=) se you at home. puss

2009-04-02 @ 12:54:32
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Malin

laste nyss i syrrans blogg och tyckte att jag kande igen "aker brygge" ha, det var fran det har inlagget jag kande igen det :P Ni hanger alltsa vid samma stalle.. undra om ni sett varandra nagon gang? :)

2009-04-07 @ 01:10:11
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0