mormor

du är så söt mormor att du läser varje dag och nu har du lärt dig att kommentera.  jag är imponerad;)

idag är det rätt så fint väder, tilräckligt fint för att man ska se hur skitigt det är här inne på golvet och i princip överallt när solen skiner in, usch. ska ta tag i det senare men först ska jag gå och handla lite mat. det jag har nu i kyl/fry är en fryspizza, lite kyckling och lite pasta haha. igår kväll blev det avancerad mat - korv och pommes frites haha. jag hade ingen fantasi alls.

jag var först lite på stan med lina och marika sedan gick jag hem och kollade film med gustav. han lovade först att han skulle ut och gå med mig men nu hittade han sin fjärrkontroll så nu ligger han och spelar fifa:) men jag tar med mig Ipoden så jag klarar mig nog. men det har varit roligare om lina och fanny var här med på helgerna, inte så kul att vara själv hela tiden. fast jag har klarat mig bra jag har hittat på nått varje helg så denna helg blir den första som är lugn.

jag undrar över en sak är perfekt tråkigt eller är det hmm... helt enkelt perfek? jag är nästan glad att allt i mitt livinte är perfekt för tillfället, det ger lite spänning. jag vet inte hur det blir när jag kommer tillbaka från usa med jobb och så men jag får se det som ett nytt äventyr:)

jag tror jag har börjat anpassa mig till att ha mig själv att tänka på.. det ser jag som ett stort framsteg!



gustav "tvättar" håret haha



sedan vill han att pernilla ska göra detsamma. haha ibland är det kul att vara åskadare till deras konstiga påhitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0