Mys med syster

Igår hade jag och pernilla en mysig dag tillsammans. först promenad sedan satt vi hemma och lyssnade på musik och mednas hon satt och ritade sina änglar så kikade jag datorn lite. vi skratta så åt en ängel som hon hade ritat naken bakifrån, det såg ut som en snopp tyckte jag och pernilla tyckte inte alls det och sa att det vara bara jag som kunde komma på nått sånt. så jag tänkte låte er beddömma saken



här har ni den lille skapelsen, rätt söta fast ändå. då säger pernilla ja, det ska vara en ängel för både små och stora tjejer, haha.. det hade vi kul åt igår

Kommentarer
Postat av: pernilla

hahaha den är så snygg alltså.

2009-03-03 @ 09:06:02
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0