MYSIGT

nu är jag precis hemkommen från en mysig långfika med alla tjejerna. först mötte jag uppe ida och hennes kille christoffer som jag träffade för första gången och han var jättetrevlig och de var kära och söta. efter det gick vi och satte oss på glasset och sedan kom lina, marika och fanny. det var verkligen jättemysigt att sitta och prata. har saknat ida..


nu när jag kom hem så är pernilla i full rulle med hennes nya projekt - nämlig måla mönster på en dörr och grenar och fjärilar och gud vet vad, det var som att komma in i en skog haha. men hon är verkligen duktig så jag hoppas hon kommer in. hon vill inte visa än förrän allt är klart.

nu ska jag hoppa i myskläderna och göra mig iordning för kvällen och se lite på tv för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0