sjuk

sitter på jobbet nu och kænner mig jætterisig. efter jobbet ska jag direkt lægga mig och læsa och gå och lægga mig tidigt.

i helgen så hittade jag en Ipod ute och sedan dess har jag haft så dåligt samvete før att jag inte læmnat in den någonstans. jag vet att det inte ær någon idè att læmna in den till polisen hær som man gør i sverige. och jag har inte vetat vart jag ska gøra av den. men idag fick mitt samvete nog och jag ringde till utestællet i nærheten dær jag hittade den och sa att om någon kommer och frågar om de hittat en Ipod så kan de ringa mig och læmnade mitt nr. nu ær mitt samvete rent igen..

seg dag på jobbet och jag ska jobba till 5 idag. rætt konstigt det dæra. nær jag jobbade på jc var 5 rena lyxen att få sluta så tidigt och ha hela dagen ledig, nu ær 5 jætte sent, då jag i vanliga fall slutar 4. skulle vilja ta mig till IKEA någon dag denna vecka, ska fråga om pernilla vill følja med imorgon kanske.

på fredag ska vi ut med jobbet, då ska vi først spela curling och sedan gå ut och æta på T.G.I friday och det var tydligen fri bar så det kanske bli lite vilt. jag ska iaf ta det lungt men jag har hørt att revisorerna ær lite galna på fyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0