trött.

idag är jag bara trött. jag har ont i halsen och känner mig allmänt sliten. jag och marika kom hem 4 inatt efter att ha promenerat hem till henne efter klubbarna. vi var först hos hennes chef, sedan en gay klub där vår kompis jobbar och avslutade på nicol & son. verkligen en märklig kväll som de flesta utekvällarna i oslo. vaknade upp hemma hos marika med en hals som sandpapper och ingen annan vaken och jag hungrig som ett djur, så jag vandrade hem och åt frukost..

sedan har jag bara legat och sovit och läst. ska duscha snart coh kolla på film med pernilla och gustav. vi ska se australia och jag ska se slutet eftersom en viss robert somnade på bion i NY så jag fick "bära" honom tillbaka till hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0