usch vad segt!

nej nu är jag riktigt uttråkad. gustav spelar fifa och jag sitter här där jag setat näst intill hela morgonen. jag har precis tryckt i mig en pizza och känner att det nästan var droppen denna onyttiga helg, men sedan kom jag på att pernilla kommer hem med en påse smågodis till mig ikväll så efter det får det vara nog. jag ska nog ta mig ut en sväng på promenad. men fråga är alltid vart man ska gå?! hemma så har jag min lilla runda som består av minnen hela vägen så det är alltid lika mysigt att promenera den.

sola skulle jag med vilja göra, fast inte i ett solarie utan på en strand, med en god drink och en bra bok och bara slappa. men det blir ingen solsemster detta år för det har jag inte pengar till efter USA, men jag ska ju till Thailand i januari så jag får vänta dit ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0