usch

seg dag. jag vaknade med ont i halsen så jag har setat och läst hela dagen. har inte kunnat lagt boken ifrån mig för den var så bra. det var flickan som lekte med elden, en av stieg larssons böcker. men nu har jag läst ut den och imorn tror jag att jag måste börja på nästa för att få veta hur det slutar. hatar när en bok slutar när det är som mest spännade. jaja, nog om det.

ska snart börja laga mat och göra mig iordning för att ta mig till marika. vi ska nog hem till en av hennes jobbarkompisar och sedan kanske till glasset där elin jobbar. men jag känner mig inte så sugen på allt detta utan känner mig mer sugen på att se en bra film med en godispåse med tanke på att jag inte vill bli sjuk.

det snöar idag igen, vilket verkar vara rutin på helgerna här. när ska det bli vår??? nu ska jag till mataffären och köpa vitlöksbröd.

och krya på dig tessan, hoppas du blir bättre snart lilla gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0