livsnjutare

Jag önskar jag kunde vara en sådan där livsnjutare varje dag hela dagen. Det händer ibland att jag stannar upp och njuter lite men det är inte vanligt. I går på väg till jobbet så var en kvinna på väg hem, hon stannade sin cykel och gick fram och lucktade på en buske med blommor och hon såg bara ut att njuta av våren och det fina vädret, medan jag svor över att behöva gå och ställa mig inne i en lokal med dunder och se på chocklad hela kvällen.

Men nu ska det bli ändring, jag ska njuta av våren och min sista tid här i oslo för om 4 veckor är jag tillbaka i västerås igen. Jag kanske inte direkt ska stanna upp och lukta på chockladen men jag ska njutaav att jag har ett jobb, många bra vänner och världens bästa familj.

Kommentarer
Postat av: Helen Jansson

Tack, det värmde. Det är bra att du tänker såna där tankar om att stanna upp och njuta. Ha de´puss kram mor

2009-05-12 @ 18:26:07
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej Mallan.

Hur hade du det på din resa? Och hur går det på chokladfabriken....utan mig?;) Jobbar du skift? Goa pengar kan jag tänka mig...härligt.

Kramar

2009-05-13 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0