Frånvarande

Förlåt för att jag varit lite frånvarande denna vecka. Har jobbat ortroligt mycket. I torsdags jobbade jag över för det hade blivit en läcka från en tank med ett medel som binder oljan i chokladen. Detta medel går inte att lösa med vatten så vi fick slänga allt vi hade på oss, inkluderat underkläder och strumpor och skor. Inte coolt. Idag var jag ett vrak på jobbet, sov ca 3 timmar i natt och jag började 0730 imorse. Det pratas om fest ikväll men jag överväger starkt att behålla detta vågräta läge efter gymmet. ska ner dit en timme men sedan tror jag inte att jag tänker göra många knop. trött som människa är jag, och imorn är det natt som gäller. Jaja onsdag=ledig vecka= glad malin.

Go Helg alle goe guttar och jenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0