Halloween

Känner mig lite ledsen att jag inte var i usa igår på halloween, det är något utöver det vanliga. Men det var inte fy skam att fira halloween i oslo heller. Inte om man hängde på grünelökka och ser två mexicanare galopera upp och ned gatorna på varsinna stavhästar och hälsar med ett OLA glatt på alla de möter. Det var länge sedan jag skrattade så mycket som när jag såg de. Ibland vill man slå sig själv att man inte har med sig kameran. Vi var ut ett gäng från jobbet igår och drack öl. Jag och grabbarna. Haha det är få av dem på freia, tjejer alltså. Iaf svenskar. Nu pizza, sedan gym. Härliga söndag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh, det där hade jag velat se! Vad synd att du inte hade din nya mobil med dig, för jag antar att det är en fin kamera i den? Här hände inte mycket, vi somnade i soffan kl 21. kram mor

2009-11-01 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0