Julklappar

Oj nu kommer frågan om julklappar igen, både vad man önskar sig och vad man ska ge bort. Jag tycker det är så svårt och skriva en önskelista känns så fel. Så bortskämt på nått sett. Men jag fick ett mail från farmor att hon vill veta så jag tänkte väl knopa ihop en. 

- Rosa morgonrocken på H&M
- Ny el-tandborste
- Stor ryggsäck till resan (sån där som pernilla hade)
- Ansiktsbehandling
- Kalender (2010)
- Hårinpackning

Dette är lite jag kommit på, nu gäller det bara att veta vad jag ska ge bort!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

vad bra. jag vill med ha en önskelista från dig?

åh vilken fin t-shjirt från zara . vilken avdeligning? pussss

2009-11-28 @ 15:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0