Far till grannlandet

Imorn är det dags att åka tillbaka. Lika jobbigt var gång. Har haft en underbar vecka och är inte alls sugen på att sitta på freia och skala choklad. Ikväll ska jag hem till amanda och bubbla med troligtvis karin och emelie och självklart amanda själv. Jag älskar att sitta i det varma vattnet när det är iskallt i luften. Jag jobbar hårt på att övertala mamma och pappa att införskaffa en jacuzzi och jag är inte långt i från nu..

Jag kommer fram imorn vid halv 10 så jag hinner nog inte träffa lina så mycket då hon säkert gått och lagt sig. Sedan börjar jag onsdag natt igen och går av lördag morgon.

Nej åter till min bok som jag vill läsa ut innan jag ska iväg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0