Fast

Jag är helt fast i träningsvärlden just nu. Istället för att titta i modebutiker kikar jag träningskläder (hoppas detta bara är en fas). Jag ska köpa nya träningsskor idag för mina är nog inte bra för mina fötter. Igår var jag på yoga och det var jobbigare än jag trodde, men jag var för stressad för det så jag antar att det verkligen är bra för mig. Idag är det genom gång på gymmet sedan jobb. Snart helg med, eller lördag kl 23.00 får jag helg. Får se vad jag hittar på då Lina fortfarande är kvar i sverige. Förresten bokade jag hembiljetter igår så jag åker hem om 2 veckor och är hemma en vecka, ska bli skönt. Saknar mina kära där hemma! Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: pauli

malin, jag saknar dig. kan du inte sova i min sackosäck?

2009-10-30 @ 16:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0