Godmorgon

Det är såå sköönt att sova i sin säng. Jag sover som en prinsessa och vaknar i lagom tid varje dag. Idag ska jag fika med fanny och träffa karin. Vid 5 ska vi till mormor och morfar och äta hela familjen (utom pernilla). Pernilla kommer förresten hem imorn så det ska bli jätte kul att träffa henne en dag iaf, gustav skulle med komma. Min gamla sambo. Konstigt, förut träffade jag gustav och pernilla, nu ser jag dem kanske en gång i månaden.

Sedan efter middagen har vi pratat ifall vi skulle gå ut men vi får se, något hittar vi på ialla fall. Kanske något glas vin :)


Min goding Karin och jag i Berlin.


Jag och världens bästa Fanny förra vintern på besök i västerås.

Märks det att jag njuter av att träffa mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad avis jag är, vill också vara hemma och ledig och bara umgås :) Puss kom tillbaka snart:)

2009-10-07 @ 10:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0