Gone with the vind

Nu har jag inte uppdaterat pågrund av internet brist, nu har alla oskyddade nät försvunnit.

Igår kväll var vi hemma hos oss emma, paulina och jag. de förfestade och vi satt och snackade. jag kände mig inte på humör för att gå ut så jag kollade film och åt godis ist när de drog sig ut i ovädret vid 11 snåret. Idag har jag mött upp farfar, lena, andreas och åsa på karl johan och tittat lite i affärer och fikat på det bästa stället jag varit på hittills här. Jag och farfar åt en choklad mousse bakelse som var det GODASTE som jag någonsin ätit.Jisses kan ite sluta tänka på den (freak). Sedan gick jag hem och åt lite och åkte med paulina till emma där jag nu håller hus. de ska ut och jag åker nog hem när de ska ut. tråkigt men känner mig inte alls på humör.

ska vara social nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0