Happy Fredag

Tänk vad underbara fredagar kan vara. Alla är glad, samlas och äter en god middag, tar ett glas vin eller något annat gott. Just nu sitter jag på bussen. Segt, men det är tur att det finns bloggar att läsa! Pernilla och Gustav skjutsade ner mig på stan och sedan skulle de åka och simma. Stackars gustav, pernilla berättade för honom på skarpen att nu skulle de minsann simma på riktigt, han fick ABSLOUT inte bara ligga och plaska i varma barnbassängen, detta var allvar! Både jag och gustav såg på varandra och skrattade. Hon är tuff den där bruden! Men jag älskar henne ändå, tror att hon kan vara otroligt betsämd.

Nu ska jag börja läsa en ny bok mamma köpt till mig. Saknar redan mamma och pappa. Min älskade föräldrar!

Happy Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0