Home sweet home

Nu ligger jag i min säng med datorn i knät, en påse godis vid sidan. Nyss hemkommen från emelie där jag, karin och emelie satt ute i hennes jacuzzi och bubblade och pratade skit, NU känns livet underbart. Tänk hur mycket man kan njuta av att komma hem. Jag njuter för fulla muggar. Pappa gjorde sin berömda lasagne och kunde inte sluta krama mig, fick säkert 10 kramar på 1 timme och mamma förljde mig i hack i häl och ville veta ALLT jag gjort och hur allt va. Lillebrorsan fick jag en bamse kram av, gud så det värmer. Tror jag ska åka iväg och komma hem oftar. Och hur kul sen var det inte då att träffa 2 av mina favorit tjejer, gud vad jag tycker om de där två godbitarna. Ja, jag kan inte säga annat än just home sweet home..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0