Jag vill känna att jag levt mitt liv

Jag vill leva lycklig
För att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där någonstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv..

Såg slutet på filmen så som i himmelen. Jag får gåshud över hela kroppen när jag hör Gabriellas sång. Texten är så otroligt fin och det är precis så jag känner, att jag vill KÄNNA att jag levt mitt liv. Jag vill sitta där sedan och berätta för mina barnbarn att när jag var i er ålder så packade jag en väska och flyttade till USA ett år för att upptäcka den delen av världen på egen hand. Jag packade två väskor och provade på att bo i grannlandet Norge ett år för att se hur det var. Jag tog mitt pass och stack till australien för att klappa några kangrus, drog vidare till thailand för att upptäcka en öde strand. Jag vill inte slösa bort en minut av mitt liv utan jag vill uppleva så mycket jag kan och se så mycket som jag kan. Vad är annars meningen med livet? Sluta stressa över vardagen och ut och upptäck världen vettja..


Jag i San Fransico, ett av mina resmål..

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har så rätt i allt du skrivier! Efter alla dina resor så tror jag att du kommer att känna att du levt ditt liv och jag tror absolut inte att ditt nästa äventyr blir det sista.



Snygg bild!! (stolt fotograf :P )

2009-10-06 @ 23:31:39
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: Pernilla Jansson

hej lilla syster. Vad söt du är ! Jag älskar dig med ! Vi ses på torsdag :) ! Puss!

2009-10-07 @ 08:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0