Måndags mys

Jag och Amanda åkte ut till erikslund och köpte en ny mobil till mig. den var slut men jag har beställt den och hoppas på att den kommer på torsdag. Sedan köpte vi mat på stan och tog med oss hem till henne. Så vi åt där och jag gosade med rufus (hennes hund) och kollade utbildningar. Hon är så snäll och hjälper mig med denna jungel. Jag har nu iaf bestämt mig för att läsa upp mitt engelska betyg på distans.

Nu ska jag och fredrik åka hem till mormor och morfar och åka ut till hälla en sväng. Tänk vilken toppen dag det har varit hittills.



Bild från i somras då jag var hundvakt åt denna sötnos

Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

mysigt då,... men har du inte din svenska mobil på? puss

2009-10-06 @ 08:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0