Mina blå

Nu har jag slagit upp mina blå. Jag vaknade först kl halv 8 imorse, ville säga hejdå igen till Pappa som skulle till Budapest idag, men jag missade honom ändå så jag gick och la mig igen. På tal om mina blå, så är jag sugen på att testa färglinser. Pernilla har använt det i några år och kan inte festaa utan dem. Jag är rktigt sugen på att testa ett par riktigt blå, för jag har den där tråkiga blå förgen som inte syns som alla har. Helst av allt hade jag önskat att jag föddes med hasselnöt bruna, men man kan inte få allt.

Igår var var iaf familjen hemma hos mormor och åt. Väldigt god mat. Där fick jag skäll av mormor för hon tycker att jag bara skriver att jag ska dricka vin och att jag dricker för mycket vin. Så nu har jag lovat att jag iaf ska sluta skriva om det när jag ska göra det. Denna blogg är ju ändå till för mormor, farmor och så vidare för de ska kunna läsa vad jag gör i norge.

Idag ska jag möta upp karin. Hoppas på att hämta min nya mobil. Åka och handla mat. Träffa Pernilla. Träffa emlie och amanda med karin. Som ni ser har jag fullt upp, bästa jag går och äter frukost och kommer igång.


Precis när jag kommit hem i början på sommaren, efter en bubbelkväll hos emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0